Na platební bráně našeho eshopu spouštíme od 22.3.2021 možnost zaplatit pomocí Apple Pay. Nabídka Apple Pay se zákazníkům zobrazuje automaticky. Služba se zobrazuje výhradně uživatelům Apple zařízení s prohlížečem Safari.
Služba je dostupná pouze uživatelům, kteří mají k dispozici webový prohlížeč Safari a vlastní zařízení od společnosti Apple, které disponuje Touch ID nebo Face ID. Více informací o podporovaných zařízeních najdete zde.
Pro funkčnost platební metody je potřeba nejprve uložit platební kartu do Apple Wallet. Detailní popis, jak vložit karetní data do Apple Wallet najdete zde.
Omlazený Abarth 595 je dostupný ve čtyřech verzích, jejichž výkon se pohybuje od 145 po 180 koní.
Fiat představil omlazený Abarth 595, modelový rok 2021, určený pro evropské trhy. Nabídky se přitom skládá ze čtyř verzí - základní 595, Turismo, Competizione a Essesse. Zákazníci se přitom mohou těšit jak na klasický hatchback, tak na verzi s otevřenou plátěnou střechou.
Pod kapotou všech verzí modernizovaného Abarthu 595 je 1,4litrový turbem přeplňovaný čtyřválec, splňující emisní normu Euro 6D. V závislosti na zvolené výbavě pak motor nabízí tři stupně výkonu. Základní 595 nabízí 145 koní, Turismo 165 koní a verze Competizione i Essesse nabídnou až 180 koní.
V případě nejsilnějších verzí použila automobilka Fiat přeplňování turbodmychadlem Garrett GT 1446, podvozek je vybaven tlumiči Koni FSD, na všech nápravách jsou použity kotoučové brzdy Brembo s lehkými hliníkovými třmeny a nechybí ani mechanický samosvorný diferenciál.
Všechny motorizace jsou standardně spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou, za příplatek ale Fiat nabízí i robotizovanou převodovku se sekvenčním řazením pádly pod volantem.
Po designové stránce se ladily pouze drobnosti. Fiat například vyměnit režim Sport za režim Škorpion, standardně přidal volant se zploštělou dolní stranou a rozšířil nabídku volitelných doplňků. V závislosti na výbavě si tak zákazníci mohou připlatit například za hnědé kožené čalounění Helmet Brown, obložení palubní desky Alcantarou, nová kožená sedadla nebo karbonový volič převodovky.
V závislosti na výbavě lze také nově objednat matně modrou barvu karoserie Rally Blue, sadu nových 17“ litých kol, designem připomínajících tvary kol z Lancie Delta Integrale, nebo nový titanový výfukový systém Akrapovič, který je ovšem dostupný pouze pro vrcholnou verzi Essesse.
Po stránce technologické výbavy je standardem moderně vybavený 7“ infotainment Uconnect s podporou Apple CarPlay i Android Auto. Zákazníci si ovšem mohou připlatit ještě za prémiové audio BeatsAudio, které přináší 8kanálový zesilovač a celkový výkon soustavy až 480 W.
Značka Jeep se vrací po dlouhých 28 letech absence do segmentu pick-upů. Model Gladiator využívá shodný základ jako Wrangler, nabídka motorů se však bude lišit.
Čekání je u konce. Jeep na evropský trh konečně vstupuje s pick-upem Gladiator, automobilem, který se světu poprvé představil již na podzim roku 2018 a v domovských Spojených státech se prodává od roku 2019. Evropští dealeři nyní začínají přijímat objednávky na tento vůz odvozený od slavného Wrangleru, již brzy bychom se tak mohli dočkat českých cen.
Charakteristickým prvkem evropské specifikace Jeepu Gladiator je motor. Pod kapotou se na starém kontinentu objeví jediný agregát v podobě turbodieselu 3.0 MultiJet V6 naladěného na 264 koní (194 kW) a 600 N.m, kombinovaného s osmistupňovým automatem. Vybaven je stop-start systémem nebo turbodmychadlem s ložiskem s nízkým třením.
To na mimoevropských trzích dostanete i benzinový šestiválec Pentastar o objemu 3,6 litru. Technicky spřízněný Wrangler je zase na českém trhu dostupný výhradně se čtyřválci, zážehovým 2.0T GME (200 kW) a turbodieselem 2.2 CRDi (147 kW).
Přitom jinak Gladiator přebírá techniku právě z Wrangleru. Příď je vlastně totožná, s decentními úpravami pro lepší aerodynamiku. Hlavní odlišností je tak korba dlouhá 153 centimetrů. Přebírá i odnímatelné panely karoserie, k dispozici je přitom výběr mezi třídílným hardtopem a plátěnou střechou. Nechybí ani vyspělý trvalý pohon všech kol Selec-Trac 4x4 s dvourychlostní redukcí.
Z pohledu výbav budou k dispozici dva deriváty. Sport sází na vyšší schopnosti a individualizaci pro jízdu v terénu, zatímco doménou verze Overland je spíše komfort a bohatá výbava.
Evropský prodej Gladiatoru však zahajuje úvodní limitovaná edice Launch Edition. Ta bude dostupná v omezené nabídce barev, s 18palcovými litými koly a unikátními odznáčky, zatímco uvnitř najdeme bohatou výbavu v podobě koženého čalounění, prémiového hudebního systému Alpine s devíti reproduktory včetně subwooferu, infotainmentu UConnect s 8,4“ dotykovým displejem, adaptivního tempomatu s funkcí stop & go či hlídání mrtvého úhlu.
S Jeepem Gladiator se do nabídky této americké značky po dlouhých letech vrátil pick-up. Takový automobil Jeep naposledy nabízel v roce 1992 v podobě modelu Comanche. V té době přitom byl pick-up nedílnou součástí nabídky Jeepu, poprvé takový model dorazil v roce 1947, tehdy na základech CJ-2A. Jméno Gladiator přitom bylo užíváno už na pick-upu mezi lety 1963 a 1987, tehdy šlo o model odvozený od Wagooneru.
Po boku nového Jeepu Grand Cherokee L se minimálně prozatím bude prodávat také stávající generace Grand Cherokee, která je jen pětimístná.
Jeep Grand Cherokee je dnes už klíčovou součástí tohoto specialisty na SUV. Vždyť takto pojmenovaný model se prodává již od roku 1992 a je tu tak s námi už od počátků rozmachu této kategorie. Aktuální čtvrtá generace (WK2) je tu však s námi již od roku 2011, a tak je opravdu nejvyšší čas na nástupce. Nyní je konečně tady.
Pátá generace tohoto SUV se zatím představuje ve formě modelu Jeep Grand Cherokee L, když přídomek L odkazuje na větší karoserii a především tři řady sedadel. Po boku automobilu se tak minimálně prozatím bude nabízet i stávající Grand Cherokee s dvěma řadami sedadel. Pětimístná, menší verze novinky totiž dorazí až se zpožděním.
Grand Cherokee L se přitom od stávajícího automobilu v mnoha ohledech liší. Jednak je zásadně větší. Na délku měří 5.204 mm, zatímco rozvor činí 3.091 mm. To aktuální provedení je dlouhé 4.821 mm, s rozvorem 2.916 mm.
Liší se však také design. Jeep vsadil na využití klasických detailů v novém pojetí. Nový Grand Cherokee L je tak nezpochybnitelný Jeep, nízké světlomety a kombinace nízké charakteristické masky se sedmi otvory s výrazným nárazníkem jej však dělá moderněji vyhlížejícím. Styl mimochodem vychází z loňského konceptu Grand Wagoneer.
Silueta střechy je prakticky rovná, jen minimálně klesá směrem vzad. Nízká jsou pak rovněž koncová světla, protažená z víka zavazadelníku do boků karoserie.
Kabina je pak podle nejnovějších trendů. Přístrojový štít je digitální, s úhlopříčkou 10,3 palce a na středovém panelu se objevuje rozměrná dotyková obrazovka multimediálního systému. Ta má standardně úhlopříčku 8,4 palce, za příplatek pak dokonce 10,1 palce. Nechybí ani moderní funkce jako zrcadelní telefonu skrze Android Auto a Apple CarPlay či Wi-Fi připojení. Jeep navíc zdůrazňuje pečlivý výběr materiálů, které mají dělat vnitřek velice luxusní.
Plusem má být i vnitřní prostor. Za třetí řadou sedadel tak automobilka uvádí objem zavazadelníku o hodnotě 484 litrů. Po sklopení třetí řady pak má objem činit dokonce 1.328 litrů.
Naopak nabídka motorů na americkém trhu zůstává vlastně shodná s dosavadním Grand Cherokee. Jako základ slouží 3,6litrový vidlicový šestiválec o výkonu 213 kW, nad nímž stojí 5,7litrový osmiválec HEMI s 262 kW. Oba jsou standardně spárovány s osmistupňovým automatem, přičemž lze vybírat mezi verzemi s pohonem jedné nebo obou náprav. Volit přitom můžete z různých variant čtyřkolek, přičemž ta nejpokročilejší využívá zadní elektronický samosvorný diferenciál. K dispozici je také vzduchové odpružení umožňující zvýšit podvozek pro snazší jízdu v terénu.
Z moderní výbavy pak zaujmou takové prvky jako head-up displej či noční vidění, dnes už samozřejmostí je také systém kombinující funkce adaptivního tempomatu a udržování v pruhu, zde nazvaný aktivní jízdní asistent.
Jeep Grand Cherokee L se na domácím americkém trhu začne prodávat někdy v polovině letošního roku. Zda dorazí i do Evropy, je zatím ve hvězdách, jisté je však to, že se proti dodávkám v USA opozdí.
Dvojice amerických svalovců je sice na trhu již pěknou řádku let, přesto s nimi má automobilka další plány.
Dodge vyrábí současnou generaci modelu Challenger již od roku 2008, zatímco v současnosti sedmá generace Chargeru sjíždí z výrobních pásů již od roku 2011. Za tu dobu sice oba modely prošly řadou omlazovacích procedur, přesto už jsou na trhu déle, než bývá obvyklé. Ani jeden z modelů se přitom nechystá do starého železa.
Koncern FCA totiž během nedávného uzavírání tříletého kontaktu s kontaktu s odboráři z Canada Unifor prozradil, že se značka Dodge chystá představit další tři nové verze těchto modelů.
V rámci dohody s odboráři koncern oznámil investici 1,2 miliardy do lokálních operací a vytvoření dalších minimálně 2000 pracovních míst. Velká část z nich by přitom měla být v závodu Brampton, kde se budou nové verze Challengeru a Chargeru vyrábět.
Koncern FCA ani samotná značka Dodge prozatím neprozradily, jak se budou nové verze Challengeru a Chargeru odlišovat. Podle některých spekulací by plánované modely mohly nabídnout například nové stupně výbav, nové pakety optických úprav nebo nové vrcholné verze s vyšším výkonem.
Vedle nových verzí Challengeru a Chargeru se navíc v továrně Brampton bude až do roku 2023 vyrábět i Chrysler 300, jak potvrdil prezident Canada Unifor Jerry Dias. Nad sedanem se přitom vzhledem k současnému 37% meziročnímu propadu prodejů stahovala mračna.
Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.
Jméno Wagoneer, potažmo Grand Wagoneer, je s automobilkou Jeep spjato už velmi dlouho. Značí terénní SUV s obrovskou porcí stylu. Právě toto jméno se nyní značka Jeep rozhodla oživit. Premiéru konceptu si připravila společně s představením plug-in hybridní varianty Jeepu Wrangler s přídomkem 4xe.
S modelem Wagoneer chce americká automobilka vstoupit do luxusního světa prémiových SUV. Jeho příchod je logický. Vozy této kategorie se celosvětově skvěle prodávají a Jeep chce také svůj kus koláče. Vzhledem ke svému postavení a tradici je tu ale šance, že jízdně půjde o opravdu výjimečné auto, které by se mohlo rovnat třeba s Range Roverem.
Uvnitř retro vyhlížející karoserie najde prostor sedm osob. Jeep ponechal novince třeba signifikantní masku. Ostatně odkazů je tento koncept plný. Jako celek ale auto působí moderně, což je na konzervativní Jeep nezvyklé. Vnitřek vozu je pak napěchovaný tou nejlepší technikou z koncernu FCA.
Pod obrazovkou infotainmentu najdete ještě jeden displej na ovládání dalších funkcí, což jsme už viděli třeba u Range Roverů či u Audi. Svůj vlastní displej má i spolujezdec a řidič má pochopitelně digitální přístrojový štít. V interiéru se na retro vlnu tedy moc nehraje. Pokud tedy nepočítáte bohaté zdobení a obložení připomínající dřevo či kámen. Hromada kůže a vytříbené zpracování je tu samozřejmostí.
Všechny motory pro tento vůz prozatím nejsou jasné. Odhaduje se, že by se sem mohla dostat osmiválcová jednotka HEMI o objemu 5,7 litru z Ramu 1500. Potvrzený je však zatím pouze plug-in hybrid. Podle všeho jde o nedávno diskutovaný pohon spojený s novým řadovým šestiválcem. Vše se postupně dozvíme. O pohonu všech kol tady ale není pochyb.
Jeep Grand Wagoneer je šokující novinka. Automobilka sice tvrdí, že jde o koncept, ale na fotografiích můžete vidět, že je to takřka hotové auto. Prozatím nemáme přibližný datum zahájení prodeje. Zatím se ale můžeme dívat na fotografie, které jsou skvělé.
Zásilkovna.cz má otevřených téměř 3 800 výdejních míst míst (z toho 2 750 v České republice a 600 na Slovensku), do kterých doručujeme naše objednávky.
Platba v hotovosti již od 18. 5. 2020!
Od pondělí 18. 5. 2020 tak budete moci znovu platit dobírku v hotovosti, a to jak na výdejních místech, tak i při doručení na adresu v ČR i na Slovensku.
Jednou z hvězd ženevského autosalonu je Jeep® Wrangler Rubicon 1941 navržený značkou Mopar®.
Expozici značky Jeep® dominuje výjimečný Wrangler Rubicon 1941, vůz, který díky řadě doplňků Jeep®Performance Parts od značky Mopar® dokáže uspokojit veškerou touhu po dobrodružství. Jedná se o evropskou premiéru speciální off-roadové konfigurace, která je 100% způsobilá k provozu na pozemních komunikacích.
Pozornost poutá také městská verze Wrangler Sahara s originálním příslušenstvím Mopar a chromovanými detaily.
Pozornosti návštěvníků jistě neunikne ani Jeep®Renegade v novém odstínu Bikini navržený pro městská dobrodružství. Příslušenství Mopar učinilo z tohoto modelu zcela ojedinělý vůz.
Originální příslušenství značky Mopar® a specifické služby pro zvýšení potenciálu všech vozidel skupiny FCA budou k vidění i v expozicích značek Alfa Romeo, Fiat a Abarth.
Na ženevském autosalonu má evropskou premiéru nový Jeep®Wrangler Rubicon 1941 navržený značkou Mopar®. Jedná se o konfiguraci, která je 100% způsobilá k provozu, a přitom dokonale naplňuje touhu po dobrodružství. Tak, jako kterýkoliv produkt značky Mopar i originální příslušenství Jeep®bylo navrženo tak, aby poskytovalo maximální funkčnost, bezpečnost, styl a výkon. To je možné především díky tomu, že při jeho navrhování spolupracuje Mopar se stejným týmem, jaký navrhoval samotný vůz. Maximálním vyjádřením této koncepce je právě nový Wrangler Rubicon 1941. Vůz je vybavený vybranými díly Jeep®Performance Parts, které posouvají jeho legendární off-roadové schopnosti do nové dimenze. To demonstruje například sada zvýšení podvozku o 2 palce, šnorchl pro vyšší brodivost, lišty proti kamenům, černé prahy dveří, černé víčko palivové nádrže a celoroční koberečky. Celkovou podobu tohoto vozu završuje karoserie 1941, která připomíná významný rok značky Jeep®. Model Willys připomíná řada detailů, jakými jsou kola, hlavice řadicí páky či stolek na dveřích zavazadlového prostoru. Vozidlo je zušlechtěno vybraným příslušenstvím z katalogu Jeep®Wrangler, který zahrnuje přes 200 položek. Jedná se o matně černou sedmiotvorovou masku chladiče, zástěrky kol, off-rodová světla, kryty vnějších zrcátek, to vše v kontrastu se žlutým odstínem karoserie Hella Yella. Personalizace Mopar pokračuje také v interiéru prostřednictvím černého síťovaného překrytí interiéru místo plátěné střechy a madel u předních sedadel. Wrangler 1941 slibuje maximální zážitek z jízdy v terénu, a přitom je 100% schválený k provozu na pozemních komunikacích.
Tato speciální sada příslušenství je na ženevském autosalonu prezentovaná na modelu Rubicon. Od letošního léta však bude k dispozici i u verzí Sport a Sahara se vznětovým motorem 2.2.
Mopar se ale nezaměřuje pouze na off-roadové schopnosti. Příslušenstvím Mopar lze personalizovat i městské verze, například Jeep®Wrangler Sahara ve výbavě Urban. Chromované víčko palivové nádrže a ochrana prahů dveří zde doslova vystupují z modré karoserie Ocean.
Zmínku zaslouží rovněž Jeep®Renegade Limited ve zcela novém odstínu karoserie Bikini, který se může pochlubit městským vzhledem s ochranou prahů dveří s logem Jeep®, předním spoilerem, novými prahy dveří a lištou u zadních výklopných dveří v šedém odstínu Subshine. Stejný odstín se objevuje rovněž na specifických krytech vnějších zpětných zrcátek a masce chladiče. Z doplňků interiéru zaslouží pozornost organizér zavazadlového prostoru a textilní koberečky.
Komplexní a vysoce moderní nabídka
Značka Mopar však nepředstavuje v Ženevě pouze produkty pro vozy Jeep®. Vybrané výtvory a prvky pro personalizaci Mopar mohou návštěvníci vidět i v expozicích značek Alfa Romeo, Fiat a Abarth. Příslušenství navržené pro vozy Alfa Romeo je jedinečné a osobité a ideální pro zvýšení sportovní povahy modelů Giulietta, Giulia i Stelvio. Špičkové materiály, jakým je uhlíkový kompozit, zdobí kryty zrcátek, masku chladiče, hlavici řadicí páky či prahové lišty. Texturovaná povrchová úprava Miron pak nachází využití na specifických litých kolech. Světelný nápis u prahů dveří a tmavá úprava koncových světel pro Stelvio jsou jen malou ukázkou z příslušenství, které se zde prezentuje. Jednotlivé doplňky jsou přitom k vidění nejen na samotných vozech, ale i ve speciálních a elegantních vitrínách.
V expozici značky Fiat jsou připravené dvě vitríny, které prezentují vybrané originální příslušenství Fiat: paket Carbon pro model Tipo Sport a paket Dark pro řadu 500X. Paket Carbon zahrnuje řadu karbonových detailů zvyšujících závodní styl vozu, přední a zadní nárazník, boční prahové nástavce, kryty vnějších zpětných zrcátek či kliky dveří. Vystavené Tipo Sport je vybaveno paketem Dark, tedy stejným příslušenstvím v tmavém odstínu. Volitelným prvkem jsou pak působivá 18palcová litá kola.
Druhý paket je jedním z estetických paketů pro řadu 500X. Vytvořený byl tak, aby zvýraznil eleganci, design a sportovní styl italského crossoveru.
Návštěvníci expozice značky Abarth se mohou blíže seznámit s klíčovými doplňky Mopar určenými pro model Abarth 124 spider. Jedná se především o hard top z uhlíkového kompozitu, který je maximálně funkční, lehký, bezpečný a vozu poskytuje vzhled coupé, ovšem při zachování všech emocí a potěšení z jízdy, jaké dokážou nabídnout pouze opravdové roadstery. Sportovnost vozidla a jeho jízdní vlastnosti posiluje rovněž specifická torzní tyč. Maximální svobodu jízdy pak poskytuje organizér zavazadlového prostoru s logem Mopar.