Reklamace, vrácení zboží
Občas se prostě něco pokazí. Objednáte nesprávný produkt nebo se nám povede zabalit jiný. Proto vás procesem každé reklamace či vrácení zboží provedeme tak, abyste vše vyřešili snadno a rychle. Níže můžete najít odpovědi na nejčastější otázky.
Jak postupovat, když ...
Například: objednáno 7L oleje a přišlo pouze 6L oleje.
Pokud jste obdrželi nekompletní zásilku, vyplňte REKLAMACI.
Zadejte veškeré údaje o objednávce včetně Vašich kontaktů. Do reklamačního formuláře přiložte fotodokumentaci nekompletního obsahu zásilky.
Po obdržení reklamace provedeme kontrolu v našem skladu. Balící proces je kompletně pod kamerovým záznamem. Budeme Vás kontaktovat. Pokud opravdu došlo k chybě z naší strany, chybějící položky Vám, co nejdříve dopošleme.
Například: objednán olejový filtr Mopar 05281090AB, ale přišel Mopar 04884899AC.
Pokud některý produkt nesouhlasí s objednávkou, vyplňte REKLAMACI. Zadejte veškeré údaje o objednávce, včetně Vašich kontaktů. Do reklamačního formuláře přiložte fotodokumentaci, zaměněného produktu.
Po obdržení reklamace provedeme kontrolu v našem skladu a budeme Vás kontaktovat. Balící proces je kompletně pod kamerovým záznamem. Pokud opravdu došlo k chybě z naší strany, chybějící položku/y Vám, co nejdříve dodáme a zároveň kurýr vyzvedne zaměněný produkt.
Například: po rozbalení balíku je některý z produktů poškozený.
Pokud Vám dopravce doručil zásilku, která nejevila známky poškození a presto je uvnitř poškozený díl, vyplňte REKLAMACI. Zadejte veškeré údaje o objednávce včetně Vašich kontaktů.
Do reklamačního formuláře přiložte fotodokumentaci, poškozeného produktu/ů. Po obdržení reklamace Vás budeme, co nejdříve kontaktovat a situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Pokud se rozhodnete nám vrátit zboží do 14 dní od zakoupení, vyplňte VRÁCENÍ ZBOŽÍ. Po správném vyplnění formuláře nám zašlete zboží na adresu skladu:
USpartshop.cz
S. K. Neumanna 555/14, 250 01 Brandýs nad Labem
Produkty zabalte tak, aby nedošlo k jejich poškození nebo znehodnocení.
Zásilku můžete odeslat jakoukoliv přepravní službou, která nám zásilku doručí na sklad. Pokud bude zásilka přesměrována na výdejní místo či sběrný box, není možné vrácení zboží vyřídit. Zásilku neposílejte na dobírku. Vrácení zboží hradí zákazník.
Důležité odkazy:
- Obchodní podmínky
- Zásady zpracování osob. údajů
Kontakty:
Odpovědný vedoucí: Ondřej Havlas
Kontaktní údaje: Reklamační oddělení USpartshop.cz | S. K. Neumanna 555/14 | 250 01 Brandýs nad Labem
E-mail: info@uspartshop.cz
Tel.: +420 736 727 725